Subject: FW: Küsimus seoses taotlusega 2016. aasta küsimustiku kasutusloa saamiseks
From: "SM Info"
To: "SM Info"
Date: Tue, 26 Mar 2024 16:27:05 +0200

From: Christelle Treima <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 26, 2024 2:21 PM
To: Heli Laarmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kerdi Jaamu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus seoses taotlusega 2016. aasta küsimustiku kasutusloa 
saamiseks

Tere Heli!

Kirjutan RAIT Faktumist seoses ühe aastatetaguse uuringuga (2016), mida 
Sotsiaalministeeriumile tegime. Tegemist oli “Elanikkonna küsitlus: 
Elanikkonna teadlikkus, suhtumine ja hoiakud vaimse tervise teemal” 
uuringuga, kättesaadav: 
https://www.sm.ee/sites/default/files/content-editors/eesmargid_ja_tegevused/Norra_toetused/Rahvatervise_programm/elanikkonna_teadlikkus_suhtumine_ja_hoiakud_vaimse_tervise_teemadel_2016.pdf

Minuga võttis ühendust Tartu Tervishoiu Kõrgkooli õe õppekava 
õppejõud-juhtivlektor, kes soovis uurida, kelle poole tasuks pöörduda loa 
taotlemiseks uuringus kasutatud küsimustiku kasutamiseks üliõpilastöös.

Põhjus selles, et õppekava üks üliõpilane soovib läbi viia uuringu Tartumaa 
eakate seas, eesmärgiga hinnata nende teadlikkust, suhtumist ja hoiakuid 
vaimse tervise teemal ning uuringu läbiviimiseks on neil plaanis taotleda ka 
luba Tartu Ülikooli inimuuringute eetikakomiteelt.

Tookord, kui uuringut läbi viisime, oli meie peamiseks kontaktiks kaks 
isikut: Käthlin Mikiver ja kantsler Marika Priske. Kuna aga nad vist enam 
kumbki ei tööta Sotsiaalministeeriumis, pöördun Teie poole et uurida, 
kellega peaks minuga kontakteerunud inimene ühendust võtma seoses loa 
saamisega – kuna tegemist oli Sotsiaalministeeriumile tehtud uuringuga, siis 
eeldan, et luba peaks Teie poolt talle tulema 😊

Suur tänu ette!

Kõike head

Christelle

Lise-Christelle Treima | Country Manager

M: +37256208351 | E:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
RAIT Faktum OÜ, Tatari str. 64, 10134 Tallinn, Estonia
 <http://www.raitgroup.com/> www.raitgroup.com

This e-mail message is intended solely to the person to whom it is addressed 
and it may contain confidential or legally privileged information. If you 
have received it in error, please notify sender immediately and destroy this 
e-mail and any attachments.